VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Při výrobě medoviny propagují Krkonoše

Trutnovsko - Krkonošský deník pokračuje podzimní částí soutěžního seriálu o výrobcích, kteří jsou držiteli značky Originální Krkonošský produkt®.

8.11.2013
SDÍLEJ:

Krkonošská medovinaFoto: Archiv výrobce

Postupně představujeme dvaadvacet zajímavých lidí, kteří reprezentují region svými výrobky. Čtenáři mohou prostřednictvím kuponu z novin posílat hlasy těm, kteří je nejvíce zaujmou. Kupon dnes najdete na jiném místě této strany. Stačí zaškrtnout svého favorita, poslat vystřižený kupon na adresu redakce a těšit se na zimní losování o hodnotný balíček produktů.

Dnes představíme proslulou Krkonošskou medovinu. Rodinná firma sídlící v podkrkonošské vesnici Rudník u Vrchlabí nese název Medovina Apicor. Vznikla v roce 1999 jako obchodní sdružení rodin Boháčových a Cermanových. Manželé Boháčovi, oba učitelé a dlouholetí včelaři, se rozhodli uplatnit zkušenosti s domácí výrobou medoviny v podnikání. Společně s dcerou Petrou a zetěm Pavlem Cermanem zakoupili výrobní prostory a po jejich nezbytných úpravách začali vařit první litry Krkonošské medoviny. „Vysoké kvality naší medoviny docilujeme dodržováním tradičního výrobního postupu, tj. vařením medoviny a jejím následným dlouhodobým zráním. Dodnes nás nikdo nepřesvědčil, že lze skutečné kvalitní jiskrnou medovinu vyrobit jinak, než jak postupujeme my. Při výrobě používáme zásadně český med a nedodáváme chemické konzervační prostředky. Názvem a symboly propagujeme region Krkonoše. Použitím kvalitních, atraktivních obalů, nezaměnitelnou kvalitou a chutí zvyšujeme zájem spotřebitelů o naše výrobky. Navracíme tak medovině prestiž kvalitního alkoholického nápoje," říkají o produktu, který nese značku krkonošské originality, výrobci.

V roce 2011 rozšířili výrobu o tradiční likéry, Kontušovku,Višnovku, Višňovku Chilli, Hruškovku, Ořechovku a Kmínku. Zaměřují se především na turistickou oblast Krkonoš, české lázně a další turisticky zajímavá místa.

Nedílnou součástí nabídky jsou dárková balení a celý sortiment nabízíme i v baleních pro hospody a hotely. Významnou součástí prodeje jsou dárkové a firemní lahve. Ve spolupráci s grafickým studiem dodávají výrobci lahve a etikety dle představ jednotlivých zákazníků i v malých sériích.

Prodej výrobků zajišťují prostřednictvím velkoobchodů, obchodních zástupců, stánkového prodeje i přímým rozvozem. K dispozici je také firemní prodejna.

Hlasovací kupón najdete v pátečním vydání Krkonošského deníku!

Autor: Jana Mudrová

8.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto

Ukončená i pokračující série. A pět tref Hochmana

Výlov v Mezholezích.

Rybám uškodili predátoři a tuhá zima. Bude jich méně

Z hornické bašty je skanzen

Žacléř /FOTO/ - Taková to byla pýcha. Čtyři staletí žacléřského hornictví dnes připomíná už jen industriální skanzen.

Cena povinného ručení plíživě stoupá. Pojišťovny na něm tratí

Povinné ručení by mělo podražit. Důvod je prostý, už delší dobu nevydělává a pojišťovny na něm navíc tratí. Kdo zdražení pocítí nejvíce a kdy k němu vlastně dojde, vysvětluje Zbyněk Kuběj, analytik neživotního pojištění Partners.

Vyprodané Uffo ozářil operní mág Adam Plachetka

Trutnov /FOTO/ - Operní hvězda v Trutnově. Sólista Vídeňské státní opery Adam Plachetka zazpíval v pondělí večer před vyprodaným sálem trutnovského Uffa muzikálové melodie v rámci hudebního festivalu Trutnovský podzim.

Sparta hořela. Trenér se omluvil fanouškům

Trutnovsko - Spokojený nebyl ani kouč Bílé Třemešné Jan Stolín. Ten by se nezlobil, kdyby jeho tým dostal impuls v podobě nového šéfa lavičky.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení