Jednalo se o první sériově vyráběný model Subaru a pro japonskou motorizaci měl zásadní význam. To, co znamenalo Mini pro Británii, VW Brouk pro Německo a Fiat 500 pro Itálii, bylo Subaru 360 pro válkou zchudlé Japonsko kde skvěle vyplnil poptávku po malých, levných a úsporných vozidlech.

Na vývoji se podíleli i inženýři původního leteckého koncernu Nakajima. Výsledkem byl automobil o rozměrech 2990 mm na délku, 1300 mm na šířku, vysoký 1379 mm se samonosnou karoserií a se střechou ze sklolaminátu.

Ford GT LM Edition
Nejnovější Ford GT LM Edition je oslavou vítězství. Využil se u něj i 3D tisk

Zprvu minimalistická výbava zahrnovala pouze jeden budík, později byla ve výbavě obložená palubní deska, rádio, otáčkoměr nebo odkládací přihrádky. Vůz, který vážil lehce přes 400 kg poháněl dvoutaktní dvouválec o výkonu 16 koní. Postupně se ale výkon zvedl až na 36 koňských sil.

Automobilka s plejádou hvězd ve znaku exportovala model do USA i Austrálie a do roku 1971 vzniklo 392 000 exemplářů. Význam Subaru 360 dokládá i fakt, že v zemi vycházejícího slunce byl prohlášen za národní poklad.

Vozy Škoda budou brzy oficiálně prodávané zákazníkům ve Vietnamu
Škoda vstupuje na vietnamský trh. Auta tam začne prodávat už v příštím roce
Foxtron Model B
Výrobce iPhonů už ukázal svůj první elektromobil. Model B konkuruje Tesle Y
Solidní nabídku solidně prostorných a dostupných aut pro rodiny mají korejské značky
Přehled 25 dostupných prostorných nových aut. Za úvahu stojí hodně korejských...