Galerie: Test Honda CR-V

Honda CR-V je skvělé auto pro jízdu po špatných silnicích Auto má moderně tvarovanou příď I záď je typická pro moderní SUV Kapota vpředu je poměrně dlouhá Zadní svítilny zasahují až téměř ke střeše Pracoviště řidiče je účelné a přehledné palubní deska dlouho nezestárne Sedačky dobře podrží tělo Vzadu je místa dost Kufr by mohl mít více vychytávek než jen pouze úchyt pro výstražný trojúhelník Zejména na roletce by se dalo zapracovat Pod dnem kufru je už místo jen na povinnou výbavu Netradiční ovladač převodovky Centrální displej je spíše skromnější velikosti Digitální přístrojový štít je dobře přehledný Skvělý způsob ovládání klimatizace Úroveň rekuperace se volí pádly Zadní sedadla lze posouvat a opěradlo sklápět Možnosti nabíjení elektroniky jsou široké Logické umístění spínače vyhřívání volantu Prémiová audiosoustava hrála velmi dobře Pěkně vyvedené startovací tlačítko Odkládacích prostor je dost Přední část střešního okna se dá otevřít Oranžové kabely naznačují přítomnost vysokého napětí Existují verze bez i s pohonem všech kol Inspirací pro tvůrce zadních světel byly určitě Volva Elektrifikace naznačuje i modrý motiv v logu Odrazky v blatnících jsou shodné s verzí pro zámoří