Závodní vozy zde šplhaly do prudkého, zatáčkami protkaného kopce směrem k obci Ostrá Lúka. Panovaly tropické podmínky a závodní stroje ani jezdci to neměli jednoduché. Jedním z účastníků byl také Racing ATS Trutnov se svým vozem MG Metro 4R2.

„Pro závod na Slovensku jsme nově nechali naladit palivový systém a přenastavili i podvozek. Vůz byl znatelně rychlejší. Ovšem v takovém horku dostaly zabrat pneumatiky a ostatní komponenty. Výsledkem byla nutná výměna levé poloosy a oleje v převodovce,“ sdělili Miroslav Krčmář, manažer týmu Racing ATS Trutnov.

V sobotu byl závod napínavější. Celkově i proto, že bylo poněkud více nehod (obešly se naštěstí bez zranění), což hodně zamíchalo pořadím. Ve třídě E1–1400 (startuje zde MG Metro) se tak stalo i z důvodu, že zde probíhaly těsnější souboje než v neděli. V sobotním programu nakonec třídu E1–1400 vyhrál Rakušan Ronald Lackner se svojí Suzuki Swift Kit Car, druhý byl Mr. Cimbu s MG Metro z Racing ATS Trutnov a třetí Polák Damian Borycki na Suzuki Swift Ninja.

V neděli jezdci trať už značně ovládali a v pořadí vznikly rozdíly i několika vteřin. Ty znamenaly klidnější a jistější jízdy. Ve třídě E1–1400 zvítězil opět Ronald Lackner, druhý byl znovu Mr. Cimbu z Racing ATS Trutnov a třetí skončil tentokrát Slovinec Peter Kacvinsky na Suzuki Swift GTI.

Absolutním vítězem se stal David Komárek na voze Norma M20F z Liqui Moly Komvet Racing (CZ). V polovině celé sezony si v MSE drží po tomto závodě Mr. Cimbu ve třídě E1–1400 zatím třetí pozici a Miroslav Krčmář se stejným vozem je ve třídě E1–1400 zatím první v IHA Challenge RW2011.

„Moc rádi bychom si pozice v závěru sezony udrželi, do úplného konce je ale ještě daleko,“ vzkázal svým fandům za všechny členy týmu Racing ATS Trutnov jeho manažer Miroslav Krčmář.

(krč, to)