A co se vlastně skrývá za pojmem Český systém kvality služeb? Jde o nástroj, který významným a systematickým způsobem pomáhá ke zvyšování a rozvoji úrovně v oblasti cestovního ruchu.

„Organizace, které certifikát obdrží, získají prestižní, mezinárodně srovnatelnou značku," upozorňuje referentka cestovního ruchu a propagace Harrachova Lenka Stehlíková. Získaná značka pro zákazníka představuje příslib ověřené kvality služeb a zároveň je oceněním práce zaměstnanců dané organizace.

Jak dále Lenka Stehlíková podotkla, systém již několik let spolehlivě funguje například v Německu, Švýcarsku, Francii nebo Velké Británii, kde přispívá k dosažení cíle v podobě poskytování služeb nejvyšší kvality v oblasti cestovního ruchu.

„V tuto chvíli se může pyšnit certifikátem Českého systému kvality služeb 178 organizací v České republice a jsem ráda, že mezi ně patří i město Harrachov," konstatovala s uspokojením Lenka Stehlíková. Systém vznikl v České republice z důvodu neustálého tlaku konkurenčního prostředí okolních států, které patří mezi jedničky v nabízených službách v oblasti cestovního ruchu.

(njt)