Základní osnovou je motiv léto a zima, ústřední postavou Krakonoš. „Obě roční období rozpracoval do velmi krátkých sekvencí, které mají své hlavní motivační tituly. Na ně navazuje obrazová fotodokumentace. Krátké pohybové sekvence střídají panoramatické záběry na krajinu a přírodu," přiblížila Dáša Palátková ze Svazku měst a obcí Krkonoše.

Tomu se podařilo získat peníze na projekt Pohádkové Krkonoše a Podkrkonoší. Video spoty tvoří součást kampaně, cílené na podporu turistického ruchu. „Jsou propagací pro ty, kteří Krkonoše neznají. Vidět je lze především na stránkách krkonose.eu, na svazkovém facebooku i na youtube. Promítat je budeme na veletrzích cestovního ruchu, promo akcích a dalších prezentacích. Video spoty daly autorovi hodně práce, ale stálo to za to. Věřím, že diváky přesvědčí a právě Krkonoše si vyberou ke své dovolené," dodala manažerka svazku Miroslava Chaloupská.