Na závodníky čekala tradičně trať po okolí města. Museli jet podle šipkového itineráře a plnit různé úkoly. Z místa seřazení, na starém hřbitově, odjela kolona přes město na místo startu i cíle. Tady také měli zájemci možnost si prohlédnout vystavené stroje. „Těší nás, že přišlo tolik lidí,“ řekl předseda klubu Zdeněk Pištora. V minutových intervalech vyrazily stroje na trať. Letos se s nástrahami nejlépe vypořádala dvorská posádka Voňkových z Jaguaru XJ 6. Z místních závodníků vyhráli své kategorie František Kočí a Vlastimil Všetečka.

Závodu se účastnilo sedmdesát osm strojů. Byla mezi nimi řada ojedinělých historických modelů, za které by se nemuselo stydět žádné muzeum. A kvidění tu byly skutečné rarity. Pozornost poutala sanitka Mercedes Benz 114, která vsedmdesátých letech sloužila pro potřeby tehdejšího prezidenta Gustava Husáka. „V osmdesátých letech jezdila vnemocnici Motol. Ještě není úplně zrenovovaná,“ prozradil majitel Zdeněk Pištora ze Dvora Králové.

Mezi nejstarší a zároveň nejkrásnější stroje patřil britský vůz Wolseley Swallow zroku 1932, skterým jel také Královédvorák, František Kočí. Jeden zautomobilů Fiat patřil kdysi známému herci Miloši Nedbalovi. Také mezi motocykly se našla řada zajímavých strojů, převládaly české značky Jawa a ČZ. Pozornost poutala například Benelli 750 Jana Bednáře.

Nejstarším účastníkem a páté místo v kategorii sidecarů obsadila Libuše Šulcová se strojem BSA 770 E z Prahy. Patří mezi pravidelné účastníky akce. Raritou byla zahraniční účast. Maďarští závodníci Leoš a Anna Dufek zBudapesti totiž závodili na Jawě Mustang. Přestože akci příliš nepřálo počasí, na start se přišlo podívat značné množství lidí, kterým zahrála kprohlídce veteránů dechová hudba.