Nový market se bude od stávajícího lišit moderním architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím, vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem s dostatkem denního světla. Širší budou uličky mezi regály a větší bude i odkládací prostor u pokladen.

„V novém konceptu myslíme především na zákazníky, kterým přinese komfortnější nakupování od začátku až do konce. Snažíme se tak vyjít vstříc jejich potřebám, jež se za poslední roky výrazně změnily. Důležití jsou pro nás i naši zaměstnanci, kterým stavební koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i vylepšené zázemí,” oznámila Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl.

Budova má mít lepší tepelně izolační vlastnosti, bude používat ekologické chladicí technologie a úsporné LED osvětlení.

Modernizace se projeví i na parkovišti. Místa pro auta budou širší, ze stávajících 2,50 se zvětší na 2,70 metru. Parkoviště se navíc rozšíří i na plochu, kde kdysi stával někdejší dům odborů, a který byl zbourán v roce 2017.

Novou prodejnu chce Lidl otevřít začátkem příštího roku.