„Dvoudenní akce pod širým nebem se konala na nábřeží Odry a okolní prostředí bylo pro nás suchozemce reprezentativní. Přístav s kulturním zázemím, muzeem a zámkem je ideálním místem pro venkovní regionální trhy. Představovaly se jednotlivé regionální produkty, kulinářské speciality, firmy a země. Česká republika měla největší zastoupení ze severní části. Prezentoval se zde region Krkonoš, Ústecký a Královéhradecký kraj, státní agentura Czechtourism a hotel Horizont z Pece pod Sněžkou. Zájem návštěvníků byl překvapivě obrovský. Co nebývá v květnu obvyklé, tak i poptávka po nabídce zimní sezony," přiblížila tamní návštěvu Klára Hančová.

Druhá prezentace se konala podstatně blíže, v Jelení Hoře, kde Krkonoše zastupovala Miroslava Chaloupská. „Turistické trhy se konaly již po sedmnácté. Vystavují tu cestovní kanceláře, regiony a lázeňská města z celého Polska, ale i místní spolky. Dobře organizovaný kulturní program je zárukou velké návštěvnosti. Vzhledem k poloze Jelenohorské kotliny, která je vzdálena necelou hodinu od českých hranic, každým rokem přibývá českých vystavovatelů. Návštěvníci se zajímali o cyklistiku a turistiku, nadšeni byli z krkonošských cyklobusů. Svazek Krkonoše vystavoval ve společném velkém stánku se Zwiazkem Gmin Karkonoskich."