Společně s generální ředitelem Hlavatým hovořili o možnostech využití umělých povrchů a úspěších, které s nimi už firma zaznamenala. Mimo jiné na národním fotbalovém stadionu v Irsku.

„Přijal jsem pozvání pana ředitele velice rád a první možný termín jsem využil. Protože jsem věděl, že se Juta výrazně zapisuje na poli výroby sportovních povrchů, chtěl jsem si celý proces výroby prohlédnout od začátku do konce,“ vysvětlil Pavel Kořán. Prohlídka ukázala vysokou kvalitu zdejší umělé trávy. „Myslím si, že by zdejší výrobky měly být ve větší míře zastoupeny na českých sportovištích,“ komentoval výsledek předseda ČSTV.

Samotný svaz tělovýchovy ale není tím, kdo by mohl něco sportovcům přikazovat. „My jsme pouze servisní organizací. Můžeme tedy sportovním svazům, jako je Českomoravský fotbalový nebo atletika, které využívají pro trénink i závody umělý povrch, zprostředkovat kontakty. Podle toho, co jsem si tu mohl „ohmatat“, si myslím, že by to mohlo být pro naše svazy výhodné,“ doplnil Kořán.

Určitě chce v nejbližší době svoje poznatky konzultovat s Ivanem Haškem, předsedou fotbalového svazu. Nový předseda by do budoucna uvítal, kdyby český sport ve větší míře využíval kvalitní domácí výrobky.

Generální ředitel Juty Jiří Hlavatý ocenil zájem nového předsedy ČSTV o českého výrobce. „Mým úkolem je vytvářet dobré jméno Juty a motivování dobrých zaměstnanců firmy. Jedním z příkladů motivace jsou i návštěvy osobností, které se zajímají o jejich práci,“ vysvětlil Hlavatý.