Politicky nezkušené vedení města vyhlásilo především boj katastrofálním stavům místních silnic. S pomocí exsenátora Jiřího Hlavatého se radnici podařilo s Královéhradeckým krajem vyjednat investice v řádu desítek milionů korun. Lidé ve Dvoře Králové si zvykli, že každoročně místní dopravu komplikují uzávěry.

Po čtyřleté práci však mají nový most Jana Palacha, brzy se dočkají vyřešení svízelné situace u oční školy. A především se také vozí po zbrusu nové silnici na Benešově nábřeží, která řidiče přivádí po klíčové cestě k zoologické zahradě.

Pokud však pomineme obří dotací podpořenou přestavbu jedné za základních škol, Dvůr Králové během čtyř let žádnou jinou masivní investici nezrealizoval. Radnice se kromě oprav komunikací soustředila na vylepšení chodníků i kanalizační a vodovodní sítě, které jsou v katastrofálním stavu.

DĚRAVÝ VODOVOD
Podle jednatele společnosti Městské vodovody a kanalizace Dvora Králové nad Labem Petra Mrázka uniká z řádu až 50 procent vody. „Hlavním problémem je stav a stáří trub. Dochází k velkým únikům. Fakturujeme pouze polovinu čerpané a vyrobené vody, zbytek mizí v síti. To je obrovské číslo, oproti standardu až dvojnásobné,“ sdělil Mrázek.

Přetrvávajícím problémem, který si radnice jako horký brambor předávají, je pak situace týkající se čistírny odpadních vod. Nevyřešené spory a protahující se soudní tahanice kvůli výši plateb za čistění splašků dospěla do fáze, kdy radnice zažádala o dotaci na stavbu nové čistírny. Tu přitom původně odmítala.

PRODEJ ZÓNY
Velkým vítězstvím pro Jarolímův tým je prodej průmyslové zóny ve Zboží. Ačkoliv se kupující společnost Karsit v současných dnech pře s firmou Juta bývalého senátora Jiřího Hlavatého, jde o událost pro celé město. Přinese sem stovky pracovních míst.

Nová laboratoř ve Dvoře Králové.
Nová laboratoř. 

Velkým tématem během současného působení radnice je také rekonstrukce městské nemocnice. Společně s veřejností se radnice poté, co tu kraj vybudoval nové laboratoře, pere za výstavbu nových operačních sálů. Ty ovšem zatím nejsou prioritou hejtmanství. Personál i vedení města se tak obávají utlumení provozu.

RUŠENÍ NOČNÍHO KLIDU
Další projekty radnice dotáhla většinou jen k přípravám, protože ji čtyřletý mandát nestačil k realizaci. Město znovuotevřelo třeba jednání o odkupu autobusového nádraží, chtělo vybudovat horolezeckou stěnu, hovořilo o zavedení vlakové vlečky do centra, o vytvoření společného dopravního terminálu, do města by mohla zavítat i pobočka vysoké školy.

Radnice musela během vládnutí řešit také dlouho trvající starosti s rušením nočního klidu. U podniků s nepřetržitým provozem si v okolí bydlící obyvatelé stěžovali na hluk. Městská policie byla na výtržníky krátká, problémy narůstaly a lidé sepisovali petice. V posledních měsících však stížnosti ustaly.