„Na silnici má ale jezdit vpravo, nezávisle na šířce vozíku – limit je do 60 centimetrů. I přesto, že chodci mají chodit vlevo. Další užitečnou informací bylo, že v zakázané zóně může jakkoli tělesně postižený stát s autem až 2 hodiny," podotkl jednatel klubu, Jan Roček. Manažer prevence kriminality Vladimír Zmatlík ale upozornil, že v zákoně to není přesně definované a záleží na radních ve spolupráci s Městskou policií, jak se kde domluví. Takže v každé obci to může být trochu jinak.

S tím souvisel i další bod diskuze, aby si každý tělesně postižený (a týká se to i seniorů) zjistil informace o městě, kam plánuje cestovat. Jak je to s parkováním, bezbariérovostí objektů a podobně. „A co bylo pro mě osobně, coby organizátora nejrůznějších akcí důležité, že i tělesně postižení by měli řešit situaci pojištění zodpovědnosti. Tím se může předejít nepříjemným situacím, které se následně velmi komplikovaně řeší," doplnil Jan Roček.

Debata vzbudila u členů klubu velký zájem a nebyla v tomto kalendářním roce zřejmě poslední.