Současný projekt je zaměřený na rozvoj komunikačních dovedností v anglickém jazyce s využitím ICT. Žáci pracují v programu DynEd (Dynamic Education).

Tento systém je založený hlavně na poslechu rodilých mluvčích a následném mluvení. Využívá nejpokročilejší technologii rozpoznávání řeči, která pomáhá rozvíjet plynulost projevu studenta.

Žáci pracují s programem ve škole i doma. Ve výuce se ho učí správně používat, nahrávat se, nechávat si věty zopakovat, porovnávat se s rodilým mluvčím, vzájemně si předávat zkušenosti a aplikovat dosažené vědomosti.

Žáci z Poniklé dosahují skvělých výsledkůKvalita jejich učení se odráží ve studijním skóre. To se pohybuje v širokém rozpětí minus 12 až plus 12. Zpočátku žáci dosahovali spíše záporných hodnot, brzy však poznali, že bez vlastního nahrávání a pravidelného studia se ke kladnému skóre nedostanou. Škola pro žáky zakoupila sluchátka s mikrofonem, žáci si mohou půjčovat tablety pro domácí studium.

Snažíme se žáky k učení co nejvíce motivovat, průběžně vyhodnocujeme jejich dosavadní výsledky, ty nejlepší odměňujeme. Denně můžou na nástěnce sledovat aktuální skóre tříd.

Nyní již žáci druhého stupně dosahují nadprůměrných výsledků v porovnání s ostatními zapojenými školami. Průměrné studijní skóre našich tříd se pohybuje mezi kladnými hodnotami 6 – 7, což je hodnoceno jako výborně.

Dosáhnout nejvyššího skóre 12 není vůbec snadné. Stojí za tím velké úsilí, tisíce vyslechnutých vět a vlastních nahrávek, zvládnutí Mastery testů na 90% atd. A komu se to z jednotlivců již podařilo? Katce Holubcové, Lence Holubcové, Štěpánu Čechovi, Marušce Havajíkové, Elišce Ronové a Klárce Šedé. Blahopřejeme! Mnoho dalších má nejvyšší příčku na dosah.

Žáci mohou tento program využívat do konce června 2016 a zvýšit si tak jazykovou úroveň.

Alena Stránská